4 May 2007

LYKIA WORLD BİZİMLE

Sabah saat 8,
28 Nisan Cumartesi günü
Burger King/Fahir Çelikbaş 3 yarışının olduğu gün. Kalamış'da bizim gibi erkenci birkaç denizci daha var, bir de kargalar....

Ama bizdeki heyecan başka, sponsorumuz Lykia World'un ambleminin yelkenimize yapıştıracağız. İlk sponsorumuz, o bizim Lykiamız :)))Duyduğumuz mutluluğu herkese anlatırken, farkında olmadan çevremizin Lykia'ya sempatiyle yaklaştığını farkediyoruz. "Word of mouth" marketing başarısını yaşayarak görüyorum. Bizim takımımızın da bir gün marka olması hayalimiz. Türkiye'de kadınların yelken sporuna katılımına katkı sağlayan Lykia gibi belki de....

351 imize zarar gelmesin diye korunaklıca seriyoruz. Logoyu 6 kız göze en hoş gelecek şekilde yapıştırıyoruz. Deniz insanı, yardımsever, farklı bir kültür. Sabahın o erken saatinde diğer teknenin takımları bir bir limana gelirken bizi görüyorlar. Düşünmeden herkes bir tarafından tutup yardımcı oluyor, Lykia logosu küçük bir Kalamış denizci kalabalığıyla yelkene yapışıyor, kısa sürede Marmara sularında dalgalanmaya başlıyor.

Yarış keyifli, zor, son etap heyecanı herkeste. Çıkışta denizci naraları birbirine karışıyor, yarış sırasında protesto haykırışları duyuyoruz, sonucu Ataköy marinada mangalda sosis, sucuk ve bira eşliğinde bekliyoruz. Ödül törenleri her zaman başkadır, deniz başkadır, deniz kızları daha başkadır .....